Shop Mobile More Submit  Join Login
So i was inspired by :iconlamouchemasquee:
Who made one of iceland [link]

And i couldn't resist to make one of my own after seeing hers
so i made one of Neddy 8D
i maybe going to make also one of spain ....if have the time for it

i already have uploaded it sometimes but removed it because it didn't work so i hope i does now if it's not please tell me D8

i will also upload un censord version but i first need to fix my yoai Gallery XD

btw for the ones who didn't know do you need pepper in your ass is a dutch saying that you are going to slow XD
Add a Comment:
 
:icondutchnyn:
Dutchnyn Featured By Owner Apr 4, 2014  Hobbyist General Artist
Zo fucking droog xD
Reply
:icondragon-diary:
dragon-diary Featured By Owner Mar 6, 2014
one of iceland i cant find it
Reply
:iconkaitsurinuxx:
KaitsurinuXx Featured By Owner Feb 18, 2014
This is-- i like :3
Reply
:iconaphbrussels:
APHBrussels Featured By Owner Oct 27, 2013  Hobbyist Writer
:nosebleedplz: So awesome!!
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner Oct 28, 2013  Student Digital Artist
thx
Reply
:iconaphbrussels:
APHBrussels Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist Writer
It's nothing.
Reply
:iconcodenaam666:
codenaam666 Featured By Owner May 14, 2013
// *chaos chocolate monkeys explode in brain*
Reply
:iconprussiapwnz:
PrussiaPWNZ Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist
*O*
Reply
:iconkwajchick:
kwajchick Featured By Owner Dec 7, 2012  Student Traditional Artist
Oh my. Link my to the uncensored one PLEASE~ :3
Reply
:iconblabla759:
blabla759 Featured By Owner Oct 12, 2012  Student General Artist
haha
Reply
:iconfireprincessandrea:
FirePrincessAndrea Featured By Owner Sep 6, 2012  Student Traditional Artist
O.O!
Reply
:icontwingofamemonster:
twingofamemonster Featured By Owner Aug 19, 2012
Aw I wanted to see him in just his socks.
Reply
:iconichocoladetaart:
iChocoladeTaart Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Digital Artist
LOL. Geniaal! xD
Reply
:icononigiripandah:
OnigiriPandah Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Artist
actually that doesn't look like miff at all! But its really cute!
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Digital Artist
it's actually the bunny from ned from the hetalia series she doesnt has a real name yet but everyone calls her miffy now =3
Reply
:icononigiripandah:
OnigiriPandah Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Artist
MIFFY RULES~!
Reply
:icononigiripandah:
OnigiriPandah Featured By Owner Jun 21, 2012  Student Artist
The rabbit is Miffy for all of you who think its a puppy or rabbit! The other two are Nina and Snuffles
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner May 22, 2012  Student General Artist
awww.... the puppy.... i think i just got rick rolled...
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 29, 2012  Student Digital Artist
it's actually nl's his bunny XD but kinda XD
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner May 29, 2012  Student General Artist
:iconsadfaceplz: awwwwww
Reply
:iconromyvdhel:
RomyvdHel Featured By Owner May 23, 2012  Student General Artist
I think that it's a rabbit CX..but yes me too..
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner May 23, 2012  Student General Artist
aw....
Reply
:iconromyvdhel:
RomyvdHel Featured By Owner May 23, 2012  Student General Artist
CX
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner May 24, 2012  Student General Artist
whos bunny is it....
Reply
:iconromyvdhel:
RomyvdHel Featured By Owner May 24, 2012  Student General Artist
His ^^
Reply
:iconwakalover2:
wakalover2 Featured By Owner May 24, 2012  Student General Artist
.... he... could of used a bottle of russian vodka!!!! ivan definantly approves!!!1
Reply
:iconromyvdhel:
RomyvdHel Featured By Owner May 24, 2012  Student General Artist
Indeed...Me aproves too CX
Reply
(1 Reply)
:iconchichoz:
chichoZ Featured By Owner May 16, 2012
geweldig!
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 17, 2012  Student Digital Artist
dankje 8D
Reply
:iconthetulipcountry:
TheTulipCountry Featured By Owner May 16, 2012
Je hebt geen idee hoe zwaar veel ik van je hou op het moment XDD
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 17, 2012  Student Digital Artist
hahahhahahah lol but thx XD
Reply
:iconinoxshika:
InoXShika Featured By Owner May 15, 2012
Oh. Wow. He's yelling at me for going to slow and starting with the pants. Ok there. I need to fix my ovaries.
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 15, 2012  Student Digital Artist
hahahahahahhahah ja XD
dutch don't like to wait Xd
Reply
:icongostermonster:
GosterMonster Featured By Owner May 14, 2012  Student Traditional Artist
Dammit! I actually tried to unwrap him! Didn't work. OTZ
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 15, 2012  Student Digital Artist
wait you can't undress him??
Reply
:iconxxxsad-angelxxx:
xxxsad-angelxxx Featured By Owner May 14, 2012  Student Artist
plz make a russia *blushes*
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 15, 2012  Student Digital Artist
maybe someday Xd first i have to do spain
Reply
:iconxxxsad-angelxxx:
xxxsad-angelxxx Featured By Owner May 17, 2012  Student Artist
ok thank you :3
Reply
:iconareufuckingme:
AreUFuckingME Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist General Artist
i tried to unwrapped you it didn't work?
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 15, 2012  Student Digital Artist
really so you didn't came to the end??
Reply
:iconareufuckingme:
AreUFuckingME Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
cute puppy
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 15, 2012  Student Digital Artist
it's actually a bunny XD
Reply
:iconareufuckingme:
AreUFuckingME Featured By Owner May 16, 2012  Hobbyist General Artist
lol lunky bunny
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 17, 2012  Student Digital Artist
hehehheh lol XD
Reply
:iconcharjeon-commissions:
CharJeon-Commissions Featured By Owner May 14, 2012  Student Digital Artist
*O* HDPDFHGZDPIFHJDPIJ~PIZHBJPIFDHJB SEXYYYYY
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 14, 2012  Student Digital Artist
mega SEXY *O*
Reply
:iconanoukbd:
anoukbd Featured By Owner May 13, 2012  Student
Hahaha I did it yay! Ooooh bunny... > < you and mister puffin are working along, aren't you?! I love it ^-^
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 13, 2012  Student Digital Artist
yeaaahhhh yeah if you do the belt before the socks you can go futher ;D
and yeah i couldn't resist XD bunny just had to be there.
but thx =3
Reply
:iconanoukbd:
anoukbd Featured By Owner May 13, 2012  Student
There is a bug > < after I remove the socks, it doesn't do anything else ; - ;
Reply
:iconlandchan:
LandChan Featured By Owner May 14, 2012  Student Digital Artist
i finally got the bug out of it so now i think he does it completly Xd
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 11, 2012
Image Size
1.8 MB
Resolution
707×1000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,585
Favourites
126 (who?)
Comments
116
Downloads
35
×